poniedziałek, 12 grudnia 2011

*_*

Kolejna mroźna otchłań ciemności.

W związku ze mną można popełniać różne błędy , ale po ortograficznym odchodzę . :DDD

nigdy niczego bardziej nie pragnęłaś , uwierz w to w końcu . !


-Gdybym zobaczył cię nagą - pewnie umarłbym ze szczęścia...
- Gdybym zobaczyła cię nago - umarłabym ze śmiechu.


szpileczki ,pl.gif

zaczynasz rozumieć, że twoje życie jest do dupy kiedy znajdujesz kapitalną stronkę ze świetnym humorem, a jedyne osoby z którymi możesz się nią podzielić to banda nudnych debili bez poczucia humoru, którym w dodatku trzeba tłumaczyć najprostsze frazy, bo nawet polski znają wyłącznie w stopniu komunikatywnym.


 Nie czaje tych co trwają w dziwnych związkach, kochasz to jesteś, nie to nara piątka!

- dasz mi swoje zdjęcie ? 
- po co ? 
- bo muszę pokazać św. Mikołajowi co chcę na gwiazdkę ♥

291202b90015d5994ee61962.jpg

tumblr_luq54luWy41qasvsvo1_500_large.jpg

tumblr_li6dfbBrmB1qfqbbso1_500_large.jpg

Nie potrafię dłużej udawać, że się odkochuje.

 Kiedy spotykam chłopaka, najpierw patrzę mu się w oczy. Jeśli wyczuwam erotyzm w jego spojrzeniu spuszczam wzrok, żeby podziwiać całą resztę

 Facet jest za męski na uczucia, zbyt dumny by przeprosić i zbyt głupi by wszystko naprawić.

 Marze o Tobie częściej, niż myślisz. ♥

Obiecuję, zapomnisz o mnie do jutra. To, co piękne już minęło to, co złe się zakończyło. Życie zabiło tą miłość, noc łka po cichu? Tak jest tu, miejsce w łóżku puste, ale ciepłe od Twojego snu.

Uwielbiała się z nim przekomarzać, udawać obrażoną, bo wtedy podchodził do niej, obejmował i całował jak nikt inny . : *

Nigdy nie poświęcaj dla kogoś wszystkiego. Ludzie odchodzą. Oni zawsze to robią.

 106233212.jpg

♥ - głupi znaczek , a ryj cieszy . :D

Gdy ktoś chce zrobić dla ciebie coś miłego, nie dyskutuj, nie przeciwstawiaj się, nie odmawiaj, nie próbuj mu tego wyperswadować. Tylko uśmiechnij się i podziękuj, pomyśl, jakie to szczęście mieć wokół siebie hojnych ludzi.

 ich habe wyjebane.

Jeżeli ktoś mi powie, że wie co czuję, to chyba spadnę z krzesła i zacznę płakać ze śmiechu.

Najgorsze to iść z kimś za rękę nie wiedząc czy on czuje to samo. No bo w końcu bajery są teraz na topie.

2.jpg

przepraszam , że już nie walczę . po prostu przejadłam się złudzeniami . 

bo widocznie Bóg stworzył Cię dla kogoś innego niż dla mnie.

wiesz chłopaku 'hahaha' to ty masz w gaciach.

ty jesteś dostępny i ja. no dawaj napisz 

będę nawet gdyby świat miał się zawalić.

kobiecie nie wypada palić , nalewać wódki i spoufalać się z obcymi , dlatego zaczęłam nosić spodnie .

tamtej nocy wódka była jak tlen, znów można było oddychać .

W naszej walizeczce trzymamy marzenia, nasze kolorowe marzenia kwitnące.


Nigdy jednak o tym nie rozmawiali. Ci, którzy cierpią, mówią najmniej.

Podróżuje po szynach własnego strachu. Czego się boję? Ciebie, to znaczy siebie bez Ciebie.

Otworzyła tymbarka. Z bladym uśmiechem przeczytała napis "Kocham Cie"

spojrzała w niebo i wszystko było wiadome. Tęskniła za nim.

Pomyśl o mnie jak ja myślę o Tobie..

dla Ciebie pachnę grzechem.

im częściej o Tobie myślę, tym bardziej mam Cię dosyć

często 'na zawsze' znaczy 'póki mi się nie znudzisz'


bo wiem, że nie wrócą już tamte dni.

 tylko pod wpływem alkoholu, potrafisz powiedzieć, że jestem
twoja i że mnie kochasz.

dzisiaj widziałam miłość , wypierdoliła się na chodniku .

i znasz to uczucie gdy nie możesz niczego ogranąc?

trudniej ukryć to co się czuje, niż
udawać to czego się nie czuje.

oderwał jej ten odstający kawałek serca.
widzisz tą miseczkę, tam na półce w kuchni? weź ją i wypełnij
uczuciem, jak najpiękniej potrafisz.

jesteś jak ulubiony omlet, jak naleśniki z nutellą.


 Miłości więcej każdego dnia : )

i szczerze przyznam.. on jest lepszy niz Cristiano Ronaldo..


cristiano ronaldo 2
jak ktoś to czyta to niech zostawi komentarz (:


1 komentarz: