wtorek, 13 grudnia 2011

Bo On sprawił, że znowu zaczęłam się uśmiechać nawet do komputera ♥♥♥



eba6444a0011be4a4ee49a1e.jpg

Myślisz, że sobie radzisz i nagle ktoś napierdala Ci przeszłością po plecach.

- Synku gdzie idziesz
- Na randkę .
- To miło. Ale pamiętaj żeby założyć , wiesz co .
- Co ?
- No wiesz nie muszę ci mówić
- Prezerwatywę ?
- Czapkę , ty rudy idioto !

śniła mi się dzisiaj miłość, nosiła Twoje najki i oczy miała takie same.


Dopiero po stracie bliskiej osoby, uświadamiasz sobie ile dla Ciebie znaczyła i jak wiele ubyło Ci radości życia.

PS. nadajesz sens memu życiu.


Jeśli coś mnie wkurwia to GENERALNIE KURWA WIDAĆ TO PO MNIE.

ideał z jedną, drugą, trzecią, setną wadą.



w sumie miałem się uczyć, ale w 2012 jest koniec świata, więc pierdole..;d


chciałabym żyć jakby nie było jutra, ale mama mi nie pozwala. xd



Głupio gadać potrafi każdy. Powiedzieć coś mądrego - tylko wybrańcy losu. 



Jak chciałeś zabłysnąć to trzeba się było brokatem posypać xDD




“Mówiłam mu, żeby mnie nie tulił, bo mogę się zakochać. Nie uwierzył "

Chciałabym kiedyś usłyszeć od Ciebie, że żałujesz.


Czas pokazał kto kurwą, a kto bratem ...


ierz mi. bo to jest moment, który może coś zmienić.



rzygam już tą codziennością.



uwielbiam , kiedy tak na mnie patrzysz




zbierając resztki wspomnień.


cholernie lubię, gdy nazywa mnie swoją.



e60d5664e1250b9ed7a6650.jpeg



Muzyka, puść ją w słuchawkach i zamknij oczy. Doceń to.


masz więcej tapety na twarzy, niż ja w pokoju.

Rozmawiam.słucham, uśmiecham się, oddycham.Fubkcjonuje.


mroczne ulice świecią blaskiem rapu - Kocham
 ten stan.

Życie nie jest iPodem na którym możesz słuchać swoich ulubionych piosenek, jest raczej radiem w którym musisz się cieszyć tym co akurat leci

Ile Ty mężczyzn w życiu miałaś ?
- Na tyle dużo, że teraz nie mam żadnego.


Myślę o Tobie 61 minut, 61 sekund, 25 godzin, 367 dni w roku..


Zatopić się w Twoich ramionach i utonąć, jeśli trzeba. Ryzyko traci wartość, gdy powietrze pachnie Tobą.


Dobrze jak jest dobrze, fajnie jak jest fajnie, kocham jak mnie kochasz.


i mimo, że wszystko inne się jebie masz osobę przy której problemy są nic nie znaczące.



w dupie mam, już ten cały cyrk, który tak zajebiście rozpierdala mi życie..


Będę szczęśliwa, choćbym miała sobie to szczęście kurwa narysować.




Mówią że dadzą mi milion dolarów jeśli o Tobie zapomnę.. ale usłyszeli tylko ciche .. spierdalajcie wolę być biedną i spędzić z nim milion następnych dni < 33 


Kiedy widzę białe kozaczki na myśl przychodzi mi tylko jedno - Galerianki.\

  
Często szuka się sensu życia przy pomocy bezsensownych metod.

-kiedy ostatnio przeklinałaś? -kurwa, nie pamiętam!





Z tobą szczęście chcę dzielić, dzielić na pół.


ma napisane na metce: made in heaven!♥

To jest mega trudne zapomnieć o kimś
kto był dla Ciebie powodem wstawania rano do szkoły.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz