środa, 14 grudnia 2011

wiecznie zime ręce (:

s

nie będziesz wyższy w momencie kiedy innych przewrócisz

nie boję się mojej przyszłej samotności. nie może być gorsza niż ta którą przeżyłam.

zastopuj dziewczyno i nie chwal się co drugiej napotkanej osobie , ze z nim chodzisz bo ja wezmę megafon i powiem , że jesteś złodziejką ♥

Żyję wyobraźnią. Rzeczywistość stanęła w miejscu.

kto zajebał śnieg ?

Ad5laVhCAAAEOKu_large.jpg large.jpeg

Gdy jestem zazdrosna wiem, że naprawdę mi zależy

Usłyszeć od swojego młodszego brata "nie martw się jeszcze kiedyś do siebie wrócicie" jest bezcennym uczuciem..

Żegnaj trzeźwości. Wyprawię ci wspaniały pogrzeb.

Ja nie przeklinam , po prostu mówię poprawną polszczyzną KURWA .

"Ten świat nie ma sumienia, ten świat nie chce się zmieniać. On swoje dzieci zjada, by karmić swoje pragnienia."

może zmienię zdanie, ale na dzień dzisiejszy chcę zapomnieć.

 A man can be destroyed, but not defeated. / Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać


7d7cf9f90008bea44da9f239.jpg

tumblr_lmyri7AaTm1qbfe1uo1_500_large.jpg 
 
 

miłość powiadacie? wolę piwo po piwie kac mija o wiele szybciej

. Jestem zmęczona walką o innych , teraz będę siedzieć i sprawdzę , czy ktoś będzie walczyć o mnie . 

uzależnienie - moje ma imię i nazwisko . 


na nowo zacząłeś traktować ją , jak zabawkę .

życie to jedno wielkie ja pierdole, a potem się umiera .

Staram się opanować kilka wspomnień, ale to jest trudniejsze niż myślałam. Żałuje kilku gestów, kilkunastu słów

 

*Zamknij oczy, ale nie umieraj. Masz prawo do płaczu. A potem wstań i walcz o następny dzień.*

 

potrzebuję ósmego dnia tygodnia.-tylko dla nas.




Mama zawsze powtarzała mi, żebym nigdy nie kładła się do łóżka zła. Dlatego teraz siedzę i planuję zemstę.



też kiedyś ci spierdole sens życia, bejbi.



taka z niej przyjaciółka, jak pół dupy zza krzaka

. / hahaha


Pamiętaj kochanie , że tylko o zajebistych osobach

 plotkują . 



potknęłam się na Twoim spojrzeniu.



przedwcześnie pozbawiona złudzeń rzygam na sztuczność uczuć.


w związku z zaistniałą sytuacją

mam Cię gdzieś.




fakt jest faktem, że fakt nie zawsze musi być faktem.
 
 
 
 a jeśli zatęsknisz, wiesz gdzie mnie szukać.
 
 
 
 
 

.i nawet miał te cholernie zimne ręce, które tak kochałam (:

 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz