poniedziałek, 19 grudnia 2011

ja Ci dam kurwa sanki ;]

pocałuj mnie tak, aby nie mogła złapać tchu 

" Nie wiem co robię źle, przecież chcę być tylko blisko ciebie, bez względu na wszystko"

kiedyś wybiję sobie wszystkie zęby, aby nikt nie prosił
mnie o uśmiechnięcie się. 


a18395680012263c4e386a20.jpg

Fajnie, że jesteś.  

na które piętro ? na wypełnione szczęściem, poproszę. 

Ludzkie oczy mówią czasem gorsze rzeczy ,
niż usta . <3 

ze mnie to normalnie poradnia sercowa, ale samej sobie pomóc to ja nie mogę.  

` Bo mogę sobie obiecać, że Ci nie odpiszę , a gdy juz napiszesz to i tak odpiszę. chore , nie ? `  





z każdym kolejnym dniem jesteś dla mnie ważniejszy.

  Zrób w kierunku mnie jeden krok, a ja w Twoim zrobię tysiąc. 

Najbardziej zniszczyli mnie Ci, którzy powinni być podporą.

zrób domówkę dobry bracie ,zjednoczymy się w twej chacie zrób domówkę dobra siostro ja ci mówię będzie ostro

Potrzebuję dojrzałego chłopaka, wystarczy zaledwie 170 cm wzrostu, który zaopatrzy moje życie w worek szczęścia i kilogramy miłości. /tracegrawitacjee

a na wigilii klasowej dzieląc się opłatkiem będę ci życzyć z całego serca, którego chyba nie mam, obyś zdechła jeszcze tego roku.

Pragnienia są pozostałością po pustych obietnicach.

I myślisz, że jak spojrzysz się na mnie tymi niebieskimi oczami to wszystko zmienisz ? Nie mylisz się. ♥

 

i staram Ci się zakomunikować jedno zdanie: "patrz co tracisz.!"

 

codziennie rano przyklejam uśmiech do twarzy, maluję rzęsy tuszem, zakładam najlepsze ciuchy i udaję, że bez Ciebie też da się żyć.

 

oczywiście nie ma to jak moje szczęście i połączenie braku wiedzy z tablicą. dziękuję nauczycielu!

 

Nigdy nie jesteśmy bardziej samotni, niż leżąc w łóżku z naszymi tajemnicami i wewnętrznym głosem, którym, żegnamy i przeklinamy mijający dzień.

 

nienawidze czasu. nienawidzę Cię i kocham, przy Tobie śmieję się i szlocham.

Uczucia między przyjaciółmi są z konieczności fałszywe. Jak bez żadnych ubocznych motywacji przywiązać się do kogoś, kogo znamy aż nazbyt dobrze?

Mam sto tysięcy marzeń. chcę je spełnić. 

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain. / Każdy pragnie szczęścia bez bólu, ale nie można mieć tęczy bez małego deszczu.

rodzice chcieli ci dać na imię 'kurwa', ale ksiądz zabronił, nie?

 

coś podejrzanie dużo wejść a ani jednego komenta (: 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz