poniedziałek, 26 grudnia 2011

Miej wyjebane a będzie Ci dane ;]

 "Oddałbym wszystkie wersy za jeden Magika
Dla życia, za życia by tym mógł rap oddychać
26 grudnia, był 2000 rok i dlatego nienawidzę drugiego dnia Świąt"

9e618503001a80494db5b3bb.jpg 


żyję starym wczoraj, bo na nowe jutro jakoś nie mam siły. 

Dziewięćdziesiąt procent naszych zmartwień dotyczy spraw, które nigdy się nie zdarzą.  

I lubię w tobie to. I tamto też.

ogólnie nie mam problemów z koncentracją. chyba, że zobaczę ciebie.   

Nigdy nie byłam idealna, popełniałam mnóstwo błędów, ale dziś mogę obiecać, że dla Ciebie stanę się ideałem. 

- very, very 
- ja Ciebie też very, very ♥

To nasze życie, które sami układamy. To te momenty, przeplatane marzeniami.♥ 

Wyglądają jak ciasteczka , smakują jak ciasteczka , ale to tylko frajerzy . 

Nie płacz. Ludzie potrafią ranić i odchodzić. Wracać też potrafią, wiesz? ♥


1b5d4b9900113add4d9f16ae.jpg
Miłość to coś, co dobrze jest mieć w każdej chwili życia koło siebie, dookoła siebie, gdzieś na horyzoncie.

Ale przyznaj, Jego oczy będziesz pamiętać do końca. 

Cała prawda o nas zapisana w gwiazdach.   

przy Tobie grudzień staje się majem.

nie pozwól, by coś Ci umknęło tylko dlatego, że boisz się o to zawalczyć.

 

niedobór Ciebie, masakrycznie zaburzający normalną egzystencję!

Prawie każdy życzył mi miłości. Mam nadzieję, że 2012 spełni wasze życzenia i tak się stanie. Nadzieja - matką głupich. / crazydream

Mogło być inaczej , mogło być pięknie ,mogliśmy być tu i teraz . A co jest teraz ? Ty jesteś z nią, ja jestem z nim . Jesteśmy szczęśliwi ? chyba uciekamy od trudnej rzeczywistości, próbujemy zapomnieć

po prostu spotkaliśmy się w nieodpowiednim momencie,boje się że może być już za późno /perfekcyjnadama .

"Żaden sznur ani lina nie potrafią przyciągnąć z taką siłą ani wiązać tak mocno, jak jedna nić miłości."

krew mi się ścina jak u Ciebie widzę łzy.

 

  6f2a3fc4000a8df84ef8ccd1.jpg 

f5fedef3000292814e562b39_large.png

03fdee2c00269a504eba7f15.jpeg


Nie myśl o przeszłości, ogarnij rzeczywistość. 

Przygoda z Fryzjerem jest taka, że idziesz wniebowzięta z własną wizją ścięcia, w salonie jesteś podekscytowana, uśmiechasz się, myślisz WOW! CUDO! Wychodzisz, docierasz do domu, patrzysz w lustro i dociera do Ciebie, jak ohydnie wyglądasz - my dziewczyny. 

Pobiegła na stację PKP by Cię zatrzymać . W filmie by zdążyła ..

 To że milczę , nie znaczy że nie mam nic do powiedzenia... 

Jak spośród 3 658 848 383 mężczyzn mam znaleźć tego jedynego...? 

Czym jest przyjaźń ? niech się kurwa zastanowię... / Lales

przychodzi taki dzień w miesiącu, w którym siadasz na łóżku, tysiące myśli brnie przez twoją głowę i zdajesz sobie sprawę, jak nagle wiele się zmieniło w twoim życiu.

Człowiek im więcej o Tobie wie, tym mocniej może Cię skrzywdzić. 


Do miłości trzeba dorosnąć, nie nauczyła Cię mama?  

`Dobrze, że nie wiesz co u mnie, bo pękłoby Ci serce..

Ej prześlesz mi szczęście przez bluetooth? ♥

Rób wszystko tak, żebyś później nie żałował.

  062f18ab001182c44dfb1be4.jpg  tumblr_lvf3km2GAH1qc2yu0o1_500_large.jpg  581b1d8e001f546c4c7d1d6b.jpg 


  1.jpg 

Przyjaźń jest po to, by ocierać łzy po miłości.   - szmil <3 :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz