sobota, 31 marca 2012

siema, siema znowu

 
Nie jestem perfekcyjna, ale potrafię kochać nad życie. 

ogarnij rzeczywistość, a przeszłość zostaw za sobą.

 Nie jesteś człowiekiem - brakuje Ci uczuć.

 to takie straszne, ile tak naprawdę można na kogoś czekać.

 Czasem mam wrażenie, że o czymś doskonale wiem, ale mimo to nie potrafię uwierzyć.

  jedz dużo wapnia. serce, szybciej się zrośnie. 

 on ? on się pobawi, a potem znajdzie inną piaskownice. tyle.

  jeśli dwoje ludzi jest sobie pisanych, to w końcu się odnajdą. 

 Ostatnio brakuje mi zapewnień, czułości, wiary, świadomości, że jestem dla kogoś ważna

 bo czasami w życiu decyduje przypadek i czasami jest to najlepsza rzecz jaka może Cię spotkać.

  a może by tak zacząć działać ? nie mówić ?

 jeśli ktoś sprawia, że się uśmiechasz, to nie udawaj, że to nic nie znaczy. 

 Mieć znowu 6 lat, widzieć na ulicy plamę benzyny i krzyczeć, że tęcza spadła ♥ 

im zwyczajniejszy facet, tym lepszy.  

I tym wszystkim " kochanym " osobom , napluć do ryja i powiedzieć " to za tą wspaniałą przyjaźń " .

 taaak jestem cholernie szczęśliwa

 Warto próbować, bo sukces uszczęśliwia, a porażka poucza.. 

 W oczach dalej mam szczerość, tylko rzadziej wybaczam

 Niektórzy ludzie nie wiedzą, jak ważne jest to, że istnieją 

  pamiętaj, że wszystko, co uczynisz w życiu, zostawi jakiś ślad. dlatego miej świadomość tego, co robisz. 

 : Tak bardzo spodobała mi się myśl, że mogę być Twoja, że aż w nią uwierzyłam. 

 Ja to nawet psychiatrę doprowadzę kiedyś do szału ;d 

  to, co się posiada, nigdy nie zrekompensuje tego, co się utraciło.

 Niektórzy nie mogą sobie pozwolić na upadek, bo wiedzą, że nikt ich nie podniesie. 

 wszystko dzieje się po coś. 

To uczucie gdy Twoje imię zostaje wylosowane przez Czarę Ognia ♥ 

Chuj ci do mojego życia, szmato. Zajmij się swoim.

  uczuć się nie wybiera. 

 niektóre rzeczy i miejsca nie będą już nigdy takie same. zabrakło w nich osób, które nadawały im wyjątkowego znaczenia. 

 Kochać kogoś za wygląd , to jak lubić czekoladę za opakowanie .. 

 Zamknij oczy i wyobraź sobie szczęście. Co widzisz?

  tęsknie za Twoim wzrokiem, który tak cholernie przyspieszał mi tętno. 



 POWOLI DOCHODZE DO SIEBIE c:

1 komentarz:

  1. świetny blog ;)
    zapraszam na mojego - http://indremland3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń