poniedziałek, 2 lipca 2012

wyczuwam wkurwienie, bo szkoła


Zamiast 'lekcja', Twoje imię, data, zawsze ta sama. Nasze rozstanie. W temacie krótkie 'wróć' i tak co 45 minut. To już 3 korektor w tym roku, wiesz?

i nie proś suko,

- Za mój zajebisty tusz który spłynął wraz ze łzami, i na tonę chusteczek 

 Dobra, koniec imprezy. wypierdalaj z mojego serca . 
Wiesz co kojarzy mi się z Tobą ? Setki pocałunków , miliony wspomnień , litry łez. i ona .. ta głupia szmata , którą zabiję.

Nie wiesz ile emocji kryje się za moim obojętnym spojrzeniem , gdy cię mijam . 

Blada twarz w oknie. Rozciągnięta koszulka. Szerokie spodenki. Rozmazany makijaż. Łzy w oczach. i brak tej głupiej chęci do życia, nanannana
I nie mów do mnie "kotku" . Nie mam czterech łap i nie mrucze, weź ogarnij .

JEBAĆ ZMARTWIENIA !, sialalalallalalalalal


od teraz bezgraniczna radość . ♥ 

dzisiaj Cię nie ma wtedy byłaś i teraz znaczenia nie ma kurwa, nie ma dziś


W sumie to nadal Cię kocham, kochałam i będę. To już takie uzależnienie nie do wyleczenia.
W sumie to nie mam pojęcia, ale mam serce c: 
 

nawet jeśli świat jest chujowy,

 ey, ogarniam człowieczeństwo 


 

kuj.jpeg
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz